Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Top 25

Av Danneh - 9 maj 2009 11:22

Har visst en egen top 25 lista i mitt iTunes.

Tänkte jag att man kunde ju dela med sig utav den.

Vet inte riktigt hur ofta jag kommer att lägga ut listan om jag ska ta en gång i veckan eller en gång i månaden?

Lutar mest åt en gång i månaden.


1. Eric Burdon & The Animals - When I Was Young

2. Jimi Hendrix - Hey Baby (New Rising Sun)

3. Prince Far I - Cry Tuff & The Originals

4. Ken - Hip-Hop

5. Ras Cricket - Snuten Del. 3

6. Barrington Levy - Englishman

7. Jimi Hendrix - In From The Storm

8. Ras Cricket m. Hanouneh - Storebror

9. UB40 - King

10. Barrington Levy - If You Give To Me

11. Jimi Hendrix - Machine Gun

12. Jimi Hendrix - Changes

13. Jimi Hendrix - 51st Anniversary

14. Matisyahu - King Without A Crown

15. UB40 - 12 Bar

16. UB40 - I Won´t Close My Eyes

17. Barrington Levy - Sister Carol

18. Barrington Levy - Don´t Fuss nor Fight

19. Black Sabbath - Electric Funeral

20. Ijahman - I´m A Levi

21. KSMB - Adolf

22. Prince Far I - Hello, Love Brother

23. Ras Cricket - Två Trötta Själar

24. Horace Andy - Tonight

25. Jimi Hendrix - Earth Blues


Dom två nya artisterna som har klättrat snabbt på listan är Ken´s låt Hip-Hop och Ijahman´s I´m A Levi.

Ken´s har klättrat upp på en fjärdeplats på bara 3 dagar!


Väldigt mycket Jimi hehe

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Danneh - 4 december 2012 18:20

Är snart påväg att se sitt ljus. Det är namnet på mitt nya band som kommer att repa för första gången nästa vecka. Bandet består än så länge av: Lars på Gitarr Tobbe på Trummor Jag Daniel på Bas Får se vem som tar på sig ansvaret med synt...

Av Danneh - 30 november 2012 12:19

Fantastisk singel som spelas relativt bra på P3. Kunde ju varit bättre. Bara måste köpa albumet Låten heter Lightning Bolt   ...

Av Danneh - 30 november 2012 12:14

Ja det är hemskt vad det ha hänt saker alltså. alldeles för mycket för att kunna ta upp det här. Saknar att hålla på med musik. Är väl det som känns värst, men å andra sidan är det ju att bara sätta igång. Få ur tummarna och börja skriva. H...

Av Danneh - 19 augusti 2012 19:54

Nu har jag bestämt mig för att lägga ner bloggen...varför? Jo i och med flytten till Karlshamn nu, så vill jag inte att bloggen flåsar mig i nacken. Kommer inte heller ha en data på ett tag. Men huvudskälet till att jag lägger ner denna är att ...

Av Danneh - 5 augusti 2012 20:34

Lördag var en riktig kanon dag. Strålande sol, mycket människor och en bra spelning av Zennerz. Ljudet var bra förutom att man inte riktigt hörde den ena gitarristen. Märkte att de var lite nervöst hos några få, men de släppte otroligt snabbt. ...

Presentation

Omröstning

Hur många här hade uppskattat om man anordnat en Dubstep Festival!
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards