Alla inlägg under maj 2007

Av Danneh - 28 maj 2007 12:06

Puh! Trodde jag var bakfull igår, men den kom idag när jag vaknade.

En helt underbar festival, trodde jag faktiskt inte.

Såg fler band på fredagen, som var:

Promoe - Riktigt bra tyckte jag

Slagsmålsklubben - Soft!

Melody Club - hehe, hmm, kan faktiskt inte säga annat att dom är riktigt bra live. Trodde aldrig att jag skulle erkänna det såhär, haha.

Teddybears STHLM feat. Rodde - Ett ord, OTROLIGT!

Maeds Dominos - Ett pausband i öltältet, som är värt att nämna!

Där i mellan så, ja ni vet hur de är...söps ju rätt bra.

Det bästa minnet jag har! Om sanningen ska fram.

Tack Annika!


Lördagen 26 Maj

Vakna man relativt tidigt, så det var någon morgon cigg, sen in i duschen.

Annikas bror hämtade oss, för ett litet besök på systembolaget.

Sen var det bara vidare till campingen, till de andra.

Vad som hände efter det, har jag fan glömt? (detta är läskigt, kommer inte ihåg vad som hände efter de)

Jag kommer bara ihåg vissa grejor?

Vi tar de jag kommer ihåg...full som ett ägg, tar vi oss upp för att se:

Peps Blodsband - Började med en riktigt skön blues låt, de små 16 åringarna blev nog lite besvikna, de vet ju inte vad det är ;)

Vad som hände efter det har jag med glömt...detta är illa, men jag kommer ihåg att jag hade roligt iaf.


Annika och jag satte oss iaf inne vid öltältet området, träffade två trevliga göteborgare, kommer tyvärr inte ihåg deras namn, pågrund av fylle.


Sen hände det jag så länge hade önskat mig själv, Maeds Dominos börjar spela, SATAN! Jag och Annika köpte deras skiva, snurrar varm i spelaren än!

Till o med offrade halva Akademien, så det var ju bara att springa till den, när man tyckte det var dags.

Den låten som jag helst ville höra från dom i år var "Vad som helst", och det fick jag. Dom andra har man ju hört redan;)

Sen har jag nog ännu en black out här, har för mig vi satte oss vid matstånden för att käka o dricka och lyssna på Sahara Hotnights.

Riktigt gutt att få varva ner till deras musik faktiskt.


Vi tog oss ner till campingen vid ett tiden tror jag, o där var jag så full så jag kommer inte ihåg nått förutom att jag hade skitroligt!

Tack Annika ännu en gång!


//Danneh!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur många här hade uppskattat om man anordnat en Dubstep Festival!
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards