Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Heaven Hell´s Spellista!

Av Danneh - 9 maj 2009 11:14

Fick höra ett rykte i tisdags att Heaven & Hell inte kommer att spela sina gamla låtar från albumen Heaven & Hell, Mob Rules och Dehumenaizer.

Men nu har jag minsann kollat upp detta, och det ryktet stämmer inte om man ska kolla på deras första konsert på turnén i år.

Då såg listan ut på detta viset:

  • 1. E5150
  • 2. Mob Rules
  • 3. Children of the Sea
  • 4. I
  • 5. Bible Black
  • 6. Time Machine
  • 7. Drum Solo
  • 8. Fear
  • 9. Falling off the Edge of the World
  • 10. Follow the Tears
  • 11. Die Young
  • 12. Heaven & Hell
  • Encore: 
  • Country Girl / Neon Knights

  • De enda låtarna från det nya albumet är som sagt Bible Black, Fear och Follow The Tears.

    Så för fan gott folk ni som ska till Sweden Rock, spring nu och se dom!

     
     
    Ingen bild

    PaLmE

    11 maj 2009 22:07

    Fan vad nice!
    Gött att det inte var så.

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Danneh - 4 december 2012 18:20

    Är snart påväg att se sitt ljus. Det är namnet på mitt nya band som kommer att repa för första gången nästa vecka. Bandet består än så länge av: Lars på Gitarr Tobbe på Trummor Jag Daniel på Bas Får se vem som tar på sig ansvaret med synt...

    Av Danneh - 30 november 2012 12:19

    Fantastisk singel som spelas relativt bra på P3. Kunde ju varit bättre. Bara måste köpa albumet Låten heter Lightning Bolt   ...

    Av Danneh - 30 november 2012 12:14

    Ja det är hemskt vad det ha hänt saker alltså. alldeles för mycket för att kunna ta upp det här. Saknar att hålla på med musik. Är väl det som känns värst, men å andra sidan är det ju att bara sätta igång. Få ur tummarna och börja skriva. H...

    Av Danneh - 19 augusti 2012 19:54

    Nu har jag bestämt mig för att lägga ner bloggen...varför? Jo i och med flytten till Karlshamn nu, så vill jag inte att bloggen flåsar mig i nacken. Kommer inte heller ha en data på ett tag. Men huvudskälet till att jag lägger ner denna är att ...

    Av Danneh - 5 augusti 2012 20:34

    Lördag var en riktig kanon dag. Strålande sol, mycket människor och en bra spelning av Zennerz. Ljudet var bra förutom att man inte riktigt hörde den ena gitarristen. Märkte att de var lite nervöst hos några få, men de släppte otroligt snabbt. ...

    Presentation

    Omröstning

    Hur många här hade uppskattat om man anordnat en Dubstep Festival!
     Ja
     Nej

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
           
    1
    2
    3
    4 5 6 7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27 28
    29
    30
    31
    <<< Maj 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Gästbok


    Ovido - Quiz & Flashcards